VVD bouwt feestje op 18 Septemberplein

De Eindhovense VVD was met de koopavond te vinden op het 18 Septemberplein. En ook de zaterdag erna waren we er aanwezig. Hoewel er ook andere partijen waren, zorgde de VVD voor een positieve en gezellige sfeer met het springkussen, graffiti en live muziek.

E.S.C.
De live muziek werd verzorgd door DJ´s van de Eindhovense studentenvereniging E.S.C. Ze draaiden zomerse nummers en de kinderen konden ook verzoekjes aanvragen bij hen. Regelmatig hoorde je K3 dan ook over het 18 Septemberplein.

Graffiti
Decofiti van Emil van der Wijst zorgde voor een urban sfeer door op een busje live het logo van de VVD te maken met herkenbare Eindhovense gebouwen. Tot aan de verkiezingen kun je deze bus in Eindhoven tegenkomen.

Bossche VVD
In Den Bosch zin er pas in het najaar gemeenteraadsverkiezingen vanwege de herindeling. Onze goede vrienden uit den Bosch waren deze dag dus ook te vinden op het 18 Septemberplein ter ondersteuning van de Eindhovense VVD. Mede dankzij onze Bossche collega's was het een erg gezellige dag met veel positieve reacties!