De Eindhovense VVD heeft een nieuwe website!

De Eindhovense VVD heeft een nieuwe website! Lees verder om te weten te komen wat deze site u allemaal aanbiedt.

Meer nieuws en gemakkelijker lezen!
Zo kunnen wij nu sneller en gemakkelijker voor u nieuwsberichten over de fractie plaatsen. Daarbij wordt de landelijke huisstijl automatisch toegepast. Ook is de bijlagefunctie vernieuwd, waardoor de Eindhovense VVD u snel allerlei inbrengen, moties, amendementen en andere documenten kunnen aanbieden.

Duidelijk overzicht van onze standpunten en wat we gerealiseerd hebben
Onderdeel van de nieuwe site is het onderdeel standpunten, die u hierboven in het menu kan vinden. Zo hebben we op elk apart punt voor u een uitleg gegeven waar de Eindhovense VVD voor staat. Daarnaast kunnen wij u ook laten zien wat de fractie heeft bereikt in de afgelopen periode via een speciale pagina: "Wat hebben we gerealiseerd?"

Nieuw: evenementen
In deze sectie worden alle activiteiten van de Eindhovense VVD weergegeven. Dat zijn onder andere de commissie- en raadsbijeenkomsten van de fractie, maar ook de evenementen die het bestuur organiseert! Denk hierbij aan politieke cafés of liberale borrels. U kunt zo altijd opzoeken wanneer de VVD voor de stad actief is en waar u onze mensen oog in oog kan benaderen voor vragen of een goed gesprek..

Nieuwe informatie over onze mensen
De Eindhovense VVD kan natuurlijk niet functioneren zonder onze mensen in de fractie en bestuur. Daarom hebben we hier extra aandacht aan gegeven en hun informatie geüpdatet. Daar staan ook de contactgegevens als er contact gezocht wordt met een van onze fractieleden en/of bestuursleden.Onze mensen zijn te vinden via de vierde optie van het menu!

Info: Opleiding en Training, en Geschenkenoverzicht
Onder het kopje 'Info' komt alle overige informatie terecht. Zo is de Eindhovense VVD actief bezig met het aanbieden van opleiding en training naar onze leden. Ook vinden bij transparantie zeer belangrijk als partij, en daarom geven we alle geschenken op wie onze volksvertegenwoordigers hebben mogen ontvangen. Een aanrader om even door te lezen!