Kandidaat-partijvoorzitters naar Eindhoven

De VVD krijgt in 2014 een nieuwe partijvoorzitter. Er hebben zich drie kandidaten gemeld en alle drie komen ze naar Eindhoven. Op 12 juni kun je kennis maken met de kandidaten en hen alles vragen wat je wilt weten.

Campagne
Op het congres zal de Eindhovense VVD 2 moties indienen om een ledenraadpleging mogelijk te maken. Als de moties niet worden aangenomen, wordt op het VVD congres op 14 juni een nieuwe partijvoorzitter gekozen. De avond dat de kandidaten in Eindhoven zijn, is dus de laatste mogelijkheid voor de kandidaten om campagne te voeren en voor jou de laatste mogelijkheid om je goed voor te bereiden op je keuze.

Kandidaten
Bekijk hier de websites van de kandidaten en leer ze zo al een beetje kennen.

Columnist gezocht
Ook de columnist is deze keer weer van de partij. We geven een willekeurige Eindhovenaar de mogelijkheid om een zaal vol VVD'ers toe te spreken. Je kiest zelf over welk onderwerp je het wilt hebben maar we dagen je uit om met een boodschap te komen. Wat moet een VVD'er zeker hebben gehoord? Na je column mogen de VVD'ers niet reageren. Uiteraard kan er bij de borrel wel over je column en boodschap worden gesproken. Heb jij interesse om een column voor te dragen? Mail dan naar Ferry van den Broek, fractievoorzitter, op fe.vd.broek@eindhoven.nl.

Programma donderdag 12 juni
Om 19:30 uur is de ontvangst en inloop. Je bent dan welkom in De Oude Rechtbank op het Stratumseind 32.Om 20:00 uur start het programma.Om 20:45 uur komt een columnist aan het woord.Om 20:55 uur gaat het programma met de kandidaten verder.Om 21:45 uur zal de afsluiting plaatsvinden en is er meteen daarna een borrel.Iedereen is welkom, ook niet-VVD-leden. Bekijk de uitnodiging in de bijlage. Aanmelden is niet verplicht, maar we maken graag een inschatting van hoeveel mensen er gaan komen.