VVD gooit campagnewinkel op zondag open

De Eindhovense VVD gooit op 16 maart haar campagnewinkel op. In de laatste dagen voor de verkiezingen heeft de VVD de beschikking over een eigen pand op de Jan van Lieshoutstraat. Het pand ligt tegenover de ingang van de Heuvel en tussen de The Little One en SuperCut Kappers.

Dit pand, dat vanaf vandaag voortdurende voorzien is van een bezetting, kunnen inwoners meer informatie krijgen over de standpunten van de VVD. Uiteraard zijn er voldoende programmaboekjes en glossy´s aanwezig voor mensen om deze mee te nemen. Maar ook voor een lekker kopje koffie zijn de Eindhovenaren welkom.

De VVD is groot voorstander van vrije openingstijden op zondag. Niet voor niets opent de Eindhovense VVD dan ook op zondag haar campagnewinkel midden in het centrum. Aankomende maandag zal de VVD in de middag nog een bijzondere versie van haar verkiezingsprogramma lanceren en daarmee een landelijke primeur halen. Meer informatie hierover volgt nog.

Vanaf 12:30 uur is de winkel open en na het lijstduwersdebat zal de fractie ook aanwezig zijn in de winkel.