VVD komt glossy brengen!

De Eindhovense VVD heeft op 8 maart een eigen glossy gepresenteerd. Of eigenlijk hebben we er twee gepresenteerd: de 'Monique' en de 'Joost'. In de ene helft van het magazine staan artikelen in die horen bij de lijsttrekker en in de tweede helft staan de artikelen van onze running mate. Maar in het midden zit ook een poster die mensen voor hun ramen kunnen plakken.

Met dit nieuwe campagnemiddel wil de Eindhovense VVD op een luchtige maar inhoudelijke manier de Eindhovenaar uitleggen waar de VVD voor staat. Zo staan er interviews in met Monique, Joost en de eerste 10 kandidaten alsmede een interview met de lijstduwer en scheidend raadslid Hanny Jacobs. Maar ook Rik Polman (directeur Motel Eindhoven) en Pieter van den Hoogenband komen er in terug.

De Eindhovense VVD komt deze glossy graag bij je langs brengen. Wil je de glossy ontvangen? Tweet dan naar @VVD040. Wij nemen dan zo spoedig contact met je op.