Overtuigende Monique List bij MKB ontbijtcafé

Hoewel de Eindhovense VVD op maandag 10 maart een groot Ondernemerscafé organiseerde, mede in samenwerking met de Brabant-Zeeuwse Werkgeversvereniging, de BZW, organiseerden het MKB Eindhoven en de BZW een politiek ontbijtcafé op 12 maart in het Van der Valk in Eindhoven.

Namens de VVD nam lijsttrekker Monique List deel aan het debat. Monique kon meteen goed nieuws vertellen want het was op dat moment net bekend geworden dat het kabinet tientallen miljoenen uittrekt voor het MKB in 2014. Meer dan terecht ontving de VVD hier dan ook applaus voor vanuit het hele publiek.

Maar ook het verhaal over de resultaten die de VVD de afgelopen heeft bereikt voor het MKB vielen in goede aarde. De gespreksleider concludeerde dan ook terecht dat de VVD de aankomende jaren verder wil doorgaan op de ingeslagen, liberale en consequente weg.

Uit een enquête die MKB Eindhoven en de BZW eerder organiseerden, bleek dat de VVD veruit de populairste partij is om op 19 maart op te stemmen!