Hans Rozendaal voert debat in Meerhoven

Op 6 maart nam fractievoorzitter Hans Rozendaal deel aan het verkiezingsdebat in Meerhoven. Hoewel iedereen in Meerhoven door de organisatie was uitgenodigd, zaten er vooral veel senioren in de zaal. Veel onderwerpen die in de stad spelen en specifiek van toepassing zijn op Meerhoven, passeerden de revue.

Zo werd er onder andere gesproken over het gezondheidscentrum in Meerhoven, de veiligheid in de wijk en het sluiten van het politiebureau in Strijp en de bereikbaarheid van Meerhoven. De algemene conclusie die gedeeld werd was dat de bereikbaarheid van Meerhoven nog wel aandacht verdient. Om die reden werd er ook kort gesproken over het initiatief van de VVD om een discussie te starten over de verbeteringen rondom de knip op de Sliffertsestraat. Maar bewoners werden er ook op geattendeerd dat er eind deze maand uitvoering wordt gegeven aan de plannen voor een betere bewegwijzering in de wijk.