Joost Helms geeft Ouderen Appèl een rechtse

Pion Media organiseerde op woensdag 19 februari een debatavond in De Oude Rechtbank op Stratumseind. Running Mate Joost Helms nam de handschoen op en ging de battle aan met het Ouderen Appèl Eindhoven (OAE) over city marketing en het evenementenbeleid.

OAE ging KO
Joost Helms debatteerde tegen wethouderskandidaat Wim Claassen van het OAE. Waar het OAE telkens terugkeek naar het verleden wist Joost Helms een goed verhaal neer te zetten over de stappen die hij heeft genomen om tot een goed beleid te komen op het gebied van city marketing en evenementen. Hij kon snel duidelijk maken waarom het eerdere beleid niet werkte en gaf ook zijn visie op de toekomst en de ontwikkeling van het merk 'Eindhoven'. De wethouderskandidaat had geen schijn van kans tegen de huidige wethouder city marketing en evenementen.

De avond verliep in een goede sfeer met respect voor elkaar. Geen persoonlijke aanvallen maar wel scherp op de inhoud zoals we van onze Running Mate gewend zijn. Na de 1-op-1-rondes werd gezamenlijk gesproken over 11 stellingen om vervolgens gezellig na te borrelen.