Actuele motie Sliffertsestraat wordt debat

De VVD heeft voor de raadsvergadering van 18 februari een actuele motie aangekondigd om de knip in de Slifferstestraat open te breken. Commissielid Tom Meylink heeft deze situatie al eerder aan de orde gesteld en wat de VVD betreft zou de raad hier een uitspraak over moeten doen.

Actuele motie gaat naar commissie
De actuele motie van de VVD heeft veel reacties opgeroepen bij de bewoners in Meerhoven. Naast de vele positieve reacties zijn er ook bewoners die het openbreken van de knip geen goed idee vinden. De VVD wil naar alle bewoners luisteren en heeft de actuele motie daarom niet ingediend. Op ons voorstel is de actuele motie verwezen naar de commissie. Hier kan een nog inhoudelijker debat plaatsvinden waar ook bewoners de mogelijkheid krijgen om in te spreken.

Verkeersveiligheid is speerpunt
De VVD staat open voor andere manieren om de veiligheid te verbeteren. In een debat kunnen deze andere manieren naar voren komen. We zijn dan uiteraard ook bereid om met die manieren aan de slag te gaan en dan mogelijk de knip te behouden. Voor de VVD is het van belang dat de veiligheid in Meerhoven voorop staat. Bewoners kunnen zich dan ook melden bij de VVD of inspreken tijdens de commissievergadering.