Voor de kleuren, de club en de STAD!

Ons PSV is momenteel bezig aan een legendarisch seizoen. Binnen nu en niet al te lange tijd zullen zij dan ook zeer waarschijnlijk kampioen worden. In het verleden heeft gemeente Eindhoven het stadscentrum tijdens de kampioenswedstrijden voorzien van grote beeldschermen waarop inwoners de wedstrijd live konden zien mét elkaar. Dit was niet alleen goed voor de sociale cohesie; het zorgde er ook voor dat iedereen (ongeacht sociaaleconomische achtergrond) naar de wedstrijd kon kijken en dat het publiek zich niet centraliseert op een plek, maar zich verspreid over de stad. Daarmee zorgde dit ook voor extra inkomen bij onze (horeca)ondernemers. Nu heeft de Eindhovense VVD dan ook meerdere signalen ontvangen van inwoners en ondernemers die teleurgesteld waren in het feit dat er geen schermen geplaatst zouden worden tijdens de aankomende kampioenswedstrijd.

Daarom hebben wij de burgemeester en het college verzocht om dit beleid te herzien en goed nieuws; het beleid wordt aangepast! Zo kunnen we mooi samen achter ons PSV staan tijdens deze historische wedstrijd!