VVD-Dag: Innovatief Nederland met Klaas Dijkhoff

Nederland loopt voorop in de wereld op het gebied van innovatie. En dat is maar goed ook. Innovatie biedt geweldige kansen voor de toekomst. Maar hoe zorgen wij dat ons land ook de komende jaren voorop blijft lopen? Daarover willen wij met jou, samen met deskundigen uit het veld, in gesprek. Wij nodigen je van harte uit op zaterdag 24 juni 2017 op de VVD-Dag: Innovatief Nederland in Eindhoven. Deze dag zijn wij te gast op een unieke locatie, namelijk de High Tech Campus.

© VVD

Programma
Om 10:00 uur wordt de VVD-Dag geopend door waarnemend partijvoorzitter Eric Wetzels. Na de opening, verzorgt dagvoorzitter en VVD-Europarlementariër Jan Huitema een introductie rond het thema innovatie. Aansluitend vinden de deelsessies met de thema’s duurzaamheid, agrifood en zorg plaats. Tijdens de deelsessies gaan VVD-Tweede Kamerleden Remco Dijkstra, Arne Weverling, Sophie Hermans en Zohair El Yassini in gesprek met mensen uit de sector en is er gelegenheid tot vragen en discussie over de thema’s. Het programma wordt afgesloten door Klaas Dijkhoff. Aansluitend vindt om 12:00 uur de netwerklunch plaats.

Aanmelden
De VVD-Dag staat open voor zowel leden als niet-leden van de VVD. Iedereen is daarom van harte uitgenodigd! Aanmelden voor de VVD-Dag: Innovatief Nederland kan via MijnVVD. Voor deze dag vragen wij een bijdrage van 15,00 euro.

Bij vragen kunt u ook contact opnemen met de secretaris van het VVD Lokaal Netwerk Brainport Regio,

Dhr. Joost Hanssen. E: secretaris@brainportregio.vvd.nl of T: 0612601621