De Eindhovense VVD zoekt collega's!

Vind jij ook dat het in Eindhoven anders kan? Dat Eindhoven een ondernemende, veilige en levendige stad wordt en blijft en ben je bereid je daar met hart en ziel voor in te zetten dan moet je vooral doorlezen.

De VVD is bij de landelijke verkiezingen in maart 2017 ook in Eindhoven de grootste partij geworden. Dat is niet vanzelfsprekend, daarvoor zijn we met een heel aantal VVD’ers met verschillende achtergronden o.a. qua kennis en kwaliteiten continue in de weer. Zo vinden we het belangrijk dat Eindhoven goed bereikbaar is en zeker ook in de binnenstad je snel van A naar B kunt. We willen dat Eindhoven nog levendiger wordt met een bruisende binnenstad de hele week door. We kijken om naar elkaar en helpen en stimuleren Eindhovenaren die een (tijdelijk) steuntje in de rug kunnen gebruiken. We willen een nog aantrekkelijker vestigingsklimaat waar bedrijven graag en succesvol ondernemen en talenten zich blijven ontwikkelen. Ben jij van mening dat de VVD daarvoor de beste partij om dat te realiseren en wil jij je stempel zetten op de koers van onze stad, kijk dan bij onze vacatures! We zoeken (kandidaat-) raadsleden voor de periode 2018 - 2022, (beoogd) commissieleden, (online-)campagnemedewerkers, wijkambassadeurs en inhoudelijke Eindhovense deskundigen op het gebied van o.a. mobiliteit, economie, zorg, onroerend goed/vastgoed, financiën, sport, cultuur en duurzaamheid.

Voor meer informatie of aanmelding kan je contact opnemen met de secretaris van het kandidaatstellen bestuur van het VVD Lokaal netwerk Brainport Regio.

Dhr. Joost Hanssen j.hanssen@vvdeindhoven.nl T: 06 126 01 621 of met Dhr. Jan Rolfes voorzitter@vvdeindhoven.nl T: 06 229 49 302