VVD meets DDW

VVD meets DDW

Zaterdag 22 oktober 2022 | Plug-in-city (Strijp S) Eindhoven

Het thema voor de DDW van dit jaar is: Get Set! Een prachtig liberaal thema: actief de grote uitdagingen in de wereld herkennen, erkennen en aanpakken. Doen door slimme coalities te smeden en door samen te werken aan deze uitdagingen waarvoor we staan. De ontwerpcommunity creƫert maatschappelijke impact op grote of kleine schaal om hierbij te ondersteunen. De mindset is Get Set!

De VVD-fracties van Noord-Brabant en Eindhoven nodigen u van harte uit voor het evenement VVD meets DDW op zaterdag 22 oktober 2022. We houden vast aan het inmiddels beproefde concept: een guided tour langs de highlights van de Dutch Design Week op Strijp-S in Eindhoven, een paneldiscussie en een inspirerende netwerkborrel.

Programma | 14:00 uur inloop |15:00 uur guided tour | 17:00 uur paneldiscussie |18:00  borrel en gelegenheid tot netwerken | 19:00 uur einde

Guided Tour | Tijdens de guided tour wordt u in twee uur langs de highlights van de DDW geleid, onder leiding van een Design Guide. Koptelefoons zorgen voor een kraakheldere toelichting. De guided tour is voor VVD-leden gratis (introducees zijn welkom) wanneer u zich inschrijft via deze link tot uiterlijk 14 oktober. Er zijn slechts vijftig kaarten beschikbaar.

Let op: de DDW-tickets moet u zelf kopen (alleen nodig wanneer u ook aan de guided tour deelneemt). Dit passe partout (23 euro) is voor de hele DDW geldig, te koop via:  https://www.ddw.nl/tickets

Paneldiscussie | De paneldiscussie vindt plaats bij Plug-in City. Een panel bestaand uit Mirjam van der Lubbe (Creative Head Dutch Design Foundation), Tom van Cobbenhagen (Lightyear), de nieuwe woordvoerder Cultuur VVD Brabant en Daan de Kort (VVD Tweede Kamer) zal in gesprek gaan over Get Set! en de uitdagingen die nu voor ons liggen.

Netwerkborrel | Een gezellige borrel achteraf kan natuurlijk niet ontbreken. Uw eerste drankje is van ons en ook voor borrelhapjes wordt uiteraard gezorgd.

Locatie | Plug-in-City (Strijp-S) | Leidingstraat 17A