VVD meets DDW

VVD meets DDW

Zaterdag 22 oktober 2022 | Plug-in-city (Strijp S) Eindhoven

Het thema voor de DDW van dit jaar is: Get Set! Een prachtig liberaal thema: actief de grote uitdagingen in de wereld herkennen, erkennen en aanpakken. Doen door slimme coalities te smeden en door samen te werken aan deze uitdagingen waarvoor we staan. De ontwerpcommunity creƫert maatschappelijke impact op grote of kleine schaal om hierbij te ondersteunen. De mindset is Get Set!

De VVD-fracties van Noord-Brabant en Eindhoven nodigen u van harte uit voor het evenement VVD meets DDW op zaterdag 22 oktober 2022. We houden vast aan het inmiddels beproefde concept: een guided tour langs de highlights van de Dutch Design Week op Strijp-S in Eindhoven, een paneldiscussie en een inspirerende netwerkborrel.

Programma | 14:00 uur inloop |15:00 uur guided tour | 17:00 uur paneldiscussie |18:00  borrel en gelegenheid tot netwerken | 19:00 uur einde

Aanmelden | Aanmelden doet in dit fomulier. Geef per activiteit aan of u aanwezig zult zijn en vul voor eventuele introducees een eigen formulier in.

Guided Tour | Tijdens de guided tour wordt u in twee uur langs de highlights van de DDW geleid, onder leiding van een Design Guide. Koptelefoons zorgen voor een kraakheldere toelichting. De guided tour is voor VVD-leden gratis (introducees zijn welkom) wanneer u zich inschrijft voor 14 oktober. Er zijn slechts vijftig kaarten beschikbaar.

Let op:  Voor deelname aan de tour heeft u ook een DDW-ticket nodig. Deze dient u zelf aan te schaffen. Dit passe partout (23 euro) is voor de hele DDW geldig en is te koop via:  https://www.ddw.nl/tickets

Paneldiscussie | De paneldiscussie vindt plaats bij Plug-in City. Een panel met onder andere Mirjam van der Lubbe (Dutch Design Foundation), Tom van Cobbenhagen (Lightyear) en Onno Hoes (VVD) zal in gesprek gaan over Get Set!, het succes en belang van de DDW en over Eindhoven als stad van Techniek, Design en Kennis.

Netwerkborrel | Een gezellige borrel achteraf kan natuurlijk niet ontbreken. Uw eerste drankje is van ons en ook voor borrelhapjes wordt uiteraard gezorgd.

Locatie | Plug-in-City (Strijp-S) | Leidingstraat 17A