De VVD Eindhoven is trots op haar diverse kandidatenlijst!

De leden van de Eindhovense VVD hebben de kandidatenlijst vastgesteld voor de Gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022.

Afgelopen woensdagavond hebben de leden van de VVD Eindhoven de kandidatenlijst voor de aankomende verkiezingen vastgesteld.

Op plek 2 staat huidig commissielid Marieke van Gastel. De afgelopen tijd heeft zij zich voornamelijk ingezet voor goede zorg voor onze inwoners en de toegankelijkheid van openbare ruimte. Huidige raadsleden Tom Meylink en Fatimzahra Chahim staan op plek 3 en plek 4. Op plek 5 en 6 staan nieuwe namen: Peter de Roij van Zuijdewijn, werkzaam in het onderwijs en Daniëlle Stijntjes, onderneemster.

Huidige raadsleden Ed Winters en Ceciel van Bergeijk staan op plek 7 en 8. De top 10 wordt afgesloten door twee enthousiaste jongeren, student Hilko Werkman en Docent Geschiedenis Len Snelders. In totaal staan er 27 kandidaten op de lijst van de VVD. Huidige wethouders Marcel Oosterveer en Monique List sluiten de lijst af.

Eerder werd Lex Janssen al benoemd tot lijsttrekker voor de liberalen. Lex Janssen: “Ik ben trots op de kandidatenlijst, de lijst is evenwichtig met bekende namen, tegelijkertijd zetten we in op vernieuwing door nieuw talent een kans te geven. De lijst vormt een goede mix van achtergronden, leeftijden en expertise, het is een mooi team om mee aan de slag te mogen gaan!

De volledige lijst ziet er dan als volgt uit:

1 Lex Janssen
2 Marieke van Gastel