Word politiek actief voor de toekomst van Eindhoven

De afgelopen tijd is er in Eindhoven veel verkeerd gegaan. De binnenstad is bijna onbereikbaar geworden, er is een tekort van € 40 miljoen(!) per jaar op de zorg en de sportverenigingen zijn het vertrouwen in de politiek volledig verloren.

Dat MOET anders!

Daarom zoekt de Eindhovense VVD nieuw talent om de fractie te versterken, zodat we ons nog beter kunnen inzetten voor een economisch sterke en goed bereikbare stad. Sta jij achter de liberale waarden die de VVD na streeft? Wil je niet langer aan de zijlijn staan maar zelf onderzoeken hoe jij een actieve bijdrage kunt leveren aan de toekomst van Eindhoven? Meld je dan nu aan!

De Eindhovense VVD hoort graag wat jij zou willen doen voor een sterke en liberale toekomst voor onze stad. Hiervoor hoef je nog géén politieke ervaring of deskundigheid te hebben. Optimisme, geloof in een goede toekomst voor iedereen en de wil (en het lef) om je daar actief voor in te zetten vormen de eerste stap. Daarna kijken we samen verder welke rol jij kunt en wilt vervullen.

Interesse? Voor meer informatie of aanmelding kan je contact opnemen met de secretaris van het VVD Lokaal netwerk Brainport Regio, Joost Hanssen j.hanssen@vvdeindhoven.nl