Dag van de ondernemer!

Vandaag op 18 november is het weer dag van de ondernemer. Juist nu in deze tijd waarin ondernemers en ZZP'ers het erg moeilijk hebben en de toekomst onzeker is staan we stil bij wij zij voor ons betekenen. Om alle ondernemers te danken hebben we Simon de Wit (Oriëntal Greenhouse) en Ruud Bakker(Dommel 18) een bloemetje aangeboden.

Ruud is voorzitter van de KHN Eindhoven (Koninklijke Horeca Nederland) en hij heeft samen met Simon tijdens deze coronacrisis al meerdere acties georganiseerd. Bijvoorbeeld een actie om de zorgmedewerkers te danken door maaltijden aan te bieden eerder dit jaar. En nu de zorg handjes tekort komt hebben ze geregeld dat horecapersoneel aan de slag kan door bijvoorbeeld koffie te schenken in zorginstellingen. Al 250 mensen hebben zich aangemeld. Een absolute win-win!

Door de onzekerheid van coronacrisis moeten ondernemers creatief zijn om voor haar personeel te kunnen zorgen en de crisis te overleven. Deze heren laten zien dat naast creativiteit ze ook een heel groot hart hebben en een groot positief verschil maken voor anderen in Eindhoven.