VVD Meets DDW

Het VVD-netwerk Brainport en de VVD Statenfractie nodigen u uit voor het evenement “VVD meets DDW” op vrijdag 28 oktober. Bij dit inspirerende evenement tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven, kunt u deelnemen aan de Guided Tour langs de highlights van de Dutch Design Week op Strijp-S in Eindhoven. Aansluitend is er een netwerkborrel, die ingeleid wordt door Martijn Paulen, directeur van Dutch Design Foundation, en Monique List, VVD raadslid en regiobestuurster. U kunt ervoor kiezen om het gehele programma bij te wonen of alleen de netwerkborrel.

Guided Tour:

Tijdens de guided tour wordt u in twee uren langs de highlights van de DDW geleid, onder leiding van een officiele designer guide. Er is een beperkt aantal plaatsen (max. 50) beschikbaar.

U dient hiervoor zelf een toegangskaart te kopen (passe partout), die overigens de gehele 9 dagen geldig is voor alle DDW locaties. Deze kunt u online kopen voor 17,50 euro via: http://www.ddw.nl/pagina/ddw-tickets

Netwerkborrel:

De netwerkborrel vindt plaats op de 9e verdieping in het Veemgebouw, waar het VVD lokaal Netwerk Brainport u het eerste drankje gratis aanbiedt. Ook voor borrelhapjes wordt gezorgd.

Aanmelden:

Wij verzoeken u in verband met reserveringen van te voren aan te melden via evenbrite:

www.eventbrite.nl/e/tickets-vvd-meets-ddw-28649615772

Aanmelden is mogelijk tot en met zondag 23 oktober.

Programma:

Vrijdag 28-10-2016

Locatie: Klokgebouw 100, 5617 Eindhoven (Strijp-S)

15:00 Verzamelen bij het Brabant Living Lab (Ketelhuisplein)

15:30 Aanvang Guided Tours

17:30 Inloop netwerkborrel (Veemgebouw)

18:00 Speech Martijn Paulen en Monique List

20:00 Einde bijeenkomst.

We zien u graag op 28 oktober.